Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J55a97n 57F67r31o21l12í88k

16. 12. 2013 15:31

To porovnání s arabským světem moc nesedí. Tam si cenu dohodnete při nástupu a co usmlouváte to máte. Občas se setkáte s tím, že po pár km po Vás chtějí víc neb Vás Arab odhadl na movitějšího. ;-)

0 0
možnosti
Foto

A co vzít licenci firmě, která tyto nepoctivé taxikáře zaměstnává a nedělá žádné kroky k jejich potrestání

4 0
možnosti
MS

Myslím,že je to všeobecně v lidech.Dokud nezačneme přemýšlet nejen na okamžitý profit,ale dlouhodobou efektivitu a stabilitu,budeme stále dost často narážet na okrádání turistů,někdy však i domácích.Já sám s taxíkem před dobou jezdil a zastával jsem teorii,že spokojený zákazník je roven pro budoucnu i spokojenému řidiči.Než bych v autě někoho ošidil,raději jsem mu nabídl svoji vizitku a měl reálnou naději,že se mi spokojený  zákazník v budoucnu ozve.I ten turista se sem někdy vrátí,či dá doporučení rodině,známým.A spokojený klient je nejlepším druhem reklamy.Nespokojený zase tím nejhorším.O to hůře,že dík pověsti se už jak domorodec,tak turista bojí na vozidlo taxi vůbec mávnout.

3 0
možnosti
Foto

Podvody taxikaru zalezi na moralce a hrabivosti jednotlivych osob. V jednom zapadoevropskem meste v metru cloveku prodaji jizdenku (papir) za 1€ + jizdne. Co ale mnoho lidi, nejen turistu ale i domacich, nevi, ze kdyz si jizdenku schovaji, muzou si ji priste dobyt v automatu (napsano to nekde je, ale pri nakupu jizdenky vam to nikdo nerekne). Tato "legalni" zlodejina me stve mnohem vic! ;-€

2 0
možnosti

I45v52o 60Ž18á87č52e12k

16. 12. 2013 10:07

S tou nesystémovostí mě pan jednatel opravdu dostal.

3 0
možnosti
JD

naprostá většina turistů do Prahy přijede jen jednou, takže nějaké "vracení" taxikáře nebolí. Stejně jako nebolí hospodské

4 0
možnosti
Foto

Uvidíme, co nová taxislužba rozpoutá :)R^

2 1
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3365x
Jsem Petra, prostě Petra:-) Jak nacpat člověka do pár řádek? Jak postihnout všechny jeho emoce, myšlenky, touhy, životní a sociální role, zájmy, etapy vývoje? Hra na škatulky mě nebaví. Jsem sama sebou. Nebo se o to alespoň snažím:-) Třeba prostřednictvím knížky "Láska není řízek". 

http://na-ceste-duse.webnode.cz/

https://www.facebook.com/nacesteduse/

http://anglictina-preklady.webnode.cz/

https://www.facebook.com/anglictinafrydekmistek/

 

 

Seznam rubrik